Maty powietrzne i poduszki powietrzne
Pytania i odpowiedzi odnośnie naszej oferty
Urządzenia do wytwarzania mat i poduszek powietrznych, które znajdują się w naszej ofercie są w centrum zainteresowania wielu Klientów poszukujących rozwiązań umożliwiających zabezpieczanie delikatnych przesyłek i wypełnianie przestrzeni wewnątrz paczek. Zadają wiele pytań dotyczących funkcjonalności naszych sprzętów, najczęściej występujących błędów oraz komunikatów systemowych.
Poniżej zgromadziliśmy najczęściej zadawane przez naszych Klientów pytania, w celu udzielenia szybszej pomocy każdemu, kto chce rozwiązać problem, nawet bez kontaktu z naszym serwisem. Możesz dowiedzieć się, ile metrów ma oferowana folia biodegradowalna do pakowania, w jaki sposób działają urządzenia wypełniające poduszki powietrzne do paczek, a także co oznaczają błędy P1, P2 oraz inne.
Które urządzenie wytwarza maty powietrzne?
Maszyny BP2000 i BP4000 są zaprojektowane do wytwarzania zarówno mat jak i poduszek powietrznych. Dzięki czemu zachowujesz elastyczność, ponieważ możesz wytwarzasz dokładnie to, czego potrzebujesz w danym momencie. Jedynie urządzenie BP5000 nie obsługuje wytwarzania mat.
Które urządzenie pasuje do naszej firmy?
Wybór odpowiedniego urządzenia do wytwarzania poduszek czy mat powietrznych zależy od kilku czynników, takich jak wielkość pudełek i liczba wysyłanych paczek. Maszyna BP2000 jest odpowiednia dla małych i średnich firm i wytwarza do 5 metrów na minutę gotowych mat i poduszek. BP4000 jest odpowiednia dla firm z dużą ilością przesyłek oraz centrów wysyłkowych z wieloma stołami do pakowania.
Jakich folii mogę używać?
Każdy producent opracowuje własne folie, które powinny być przetwarzane na odpowiedniej dla nich maszynie. Gwarantujemy doskonały efekt, gdy użyjesz folii ActivaAir procesie wytwarzania mat i poduszek powietrznych na maszynach ActivaAir.
Ile metrów mają folie?
Rolka do wytwarzania poduszek powietrznych występuję w długościach 700 metrów i 1500 metrów. Mata powietrzna ma długość 450 metrów.
Dlaczego folie tracą powietrze?
Najpierw sprawdź ustawienia urządzenia. Należy zwrócić uwagę na następujące ustawienia:
BP2000:
Poduszka powietrzna: Powietrze: 40% Temp. Poziom 9
Maty powietrzne: Powietrze: 90% Temp: Poziom 10
BP4000:
Poduszki powietrzne: Powietrze: 45% Temp: 210° C
Maty powietrzne: Powietrze: 100% Temp: 210 ° C
Spróbuj ponownie.
Co oznacza błąd P1?
P1 TEMPERATURE VIEW FAIL
Rozwiązanie 1:
Naciśnij "STOP" wróć do głównego ekranu, uruchom ponownie maszynę, jeśli urządzenie dalej pracuje prawidłowo, oznacza że urządzenie działa bezbłędnie.
Rozwiązanie 2:
Otwórz tylną pokrywę, znajdź i wyciągnij przewód oznaczony "7" następnie włóż go. Uruchom ponownie maszynę, jeśli urządzenie dalej pracuje prawidłowo, oznacza że urządzenie działa bezbłędnie.
Rozwiązanie 3:
Jeśli obydwa powyższe rozwiązania nie pomogły, wymień przewód oznaczony "7".
Rozwiązanie 4:
Jeśli żadne z powyższych rozwiązań nie pomogło, skontaktuj się z nami.
Co oznacza błąd P2?
P2 FAN FAIL
Rozwiązanie 1:
Naciśnij "STOP" wróć do głównego ekranu, uruchom ponownie maszynę, jeśli urządzenie dalej pracuje prawidłowo, oznacza że urządzenie działa bezbłędnie.
Rozwiązanie 2:
Otwórz tylną pokrywę, znajdź i wyciągnij przewody oznaczone "4" i "0" następnie włóż je ponownie. Uruchom ponownie maszynę, jeśli urządzenie dalej pracuje prawidłowo, oznacza że urządzenie działa bezbłędnie.
Rozwiązanie 3:
Jeśli obydwa powyższe rozwiązania nie pomogły, wymień przewody oznaczone "4" i "0".
Rozwiązanie 4:
Jeśli żadne z powyższych rozwiązań nie pomogło, skontaktuj się z nami.
Co oznacza błąd P3?
P3 OVERHEATED - PLEASE WAIT
Błąd oznacza, że temperatura urządzenia jest wyższa niż wymagana do pracy. Proszę zaczekaj, aż temperatura obniży się do właściwego poziomu.
Co oznacza błąd P4?
P4 HEATING - PLEASE WAIT
To oznacza, że temperatura urządzenia jest niższa niż wymagana do pracy, proszę zaczekaj.
Co oznacza komunikat „In Service” pojawiający się na wyświetlaczu?
Jeśli maszyna funkcjonuje, żaden serwis nie jest konieczny!
Czy istnieje możliwość wynajmu maszyny?
Oferujemy możliwość wynajmu maszyny z rozliczeniem w cyklu miesięcznym.
Pomagamy rozwiązywać problemy
Mamy nadzieję, że wśród powyższych pytań znajdziesz odpowiedzi na problem, który u Ciebie wystąpił. Staraliśmy się stworzyć kompleksowy FAQ obejmujący wiele zagadnień, które pojawiają się w rozmowach z Klientami. Starannie wyselekcjonowane pytania, naszym zdaniem, pomogą wielu z Was szybko i sprawnie rozwiązać napotkany problem.
Pragniemy podzielić się naszym doświadczeniem
Z naszą pomocą rozwiążesz każdy problem, który pojawia się w trakcie obsługi urządzeń do wypełniania mat i poduszek powietrznych. Nasze systemy działają sprawnie, a gdy tylko pojawia się jakiś błąd, można go rozwiązać postępując według instrukcji. Jesteśmy do dyspozycji Klientów pod numerem telefonu zamieszczonym na naszej stronie lub można się z nami skontaktować poprzez formularz kontaktowy. Na pytania odpowiadamy niezwłocznie.
Wasze potrzeby są dla nas najważniejsze, a każdy wypełniacz do paczek, który powstaje z pomocą naszych systemów jest niezawodny, zapewnia pełne bezpieczeństwo dla delikatnych przedmiotów. Decydując się na dowolne urządzenie z naszej oferty dbasz o wysoki standard transportu przesyłek.
Zadowoleni Klienci dbają o renomę naszej firmy
Nikt tak jak zadowolony Klient nie wystawi laurki dla firmy, z którą współpracował. Cieszymy się, że nasze wypełniacze powietrzne spełniają oczekiwania wymagających Klientów poszukujących niezawodnych, skutecznych i atrakcyjnych pod względem kosztów rozwiązań. Nasze wypełniacze do paczek skutecznie zredukują ilość reklamacji i ograniczą ryzyko dostarczenia paczki z rozbitymi w drobny mak szklanymi przedmiotami.