Wpływ wypełniaczy do kartonów na wizerunek marki
Obecnie wielu klientów dokonuje zakupu bez wychodzenia z domu, korzystając z usług sklepów online. Przed branżą e-commerce coraz więcej wyzwać, a jednym z nich jest profesjonalne pakowanie paczek. Istotne jest zadbanie o wygląd zewnętrzny, ale również o to, co w środku. Jak rodzaj wypełniaczy wpływa na odbiór marki?
Wypełniacze powietrzne najlepszym wyborem dla każdej firmy
Firmy korzystają z przeróżnych wypełniaczy. Aktualnie bardzo dużą popularnością cieszą się powietrzne wypełniacze do kartonów. Dmuchane woreczki nie tylko skutecznie wypełniają wnętrze opakowania, dbając, żeby produkty nie przesuwały się, ale również mogą utrwalić w oczach klienta pozytywny wizerunek marki.
Na każdym woreczku wypełnionym powietrzem może znaleźć się spersonalizowany napis przedstawiający logo i nazwę marki, ważne hasła reklamowe, wiele innych informacji. Odbiór przesyłki przez klienta na pewno będzie pozytywny. Otrzyma on dobrze zabezpieczoną paczkę, w dodatku prezentującą się estetycznie.
Klient zwraca uwagę na staranne zapakowanie przesyłki
Każda firma, która marzy o rozwoju, chce w jak najlepszy sposób zabezpieczyć wysyłane do klientów produkty, aby w transporcie nie uległy uszkodzeniu. Liczy się zarówno wygląd zewnętrzny, ale również klienci zwracają uwagę, w jaki sposób produkt jest zabezpieczony od wewnątrz.
Stosując odpowiedni wypełniacz do pakowania, firma może zniwelować puste przestrzenie wewnątrz kartonu, co zwiększa bezpieczeństwo produktu. Ważne jest również dobranie odpowiedniej wielkości opakowania do rozmiaru produktu. Wypełniacze do kartonów nie powinny występować w większej ilości, niż w opakowaniu jest towarów. Warto zachować odpowiednią proporcję, a uda się to, dzięki umiejętnemu dobraniu rozmiaru kartonu.
Poduszki powietrzne do paczek w zbyt dużej ilości mogą wywołać u klienta efekt odwroty, niż oczekiwała firma. Zostanie posądzona o niegospodarne zarządzanie zapasami, ich marnotrawienie. Wizerunek firmy na tym ucierpi, dlatego warto wypełniacze do kartonów stosować z umiarem.
Klienci zwracają uwagę nie tylko na sam produkt, ale także sposób jego zapakowania. Z tego powodu firmy powinny wybierać ekologiczne wypełniacze do paczek z atrakcyjnymi nadrukami i prawidłowo nimi zarządzać. Zadbają w ten sposób o pozytywny wizerunek marki.